1.27.2016

[PHOTOS] 151225 Yuri's Instagram Updates

151225 Yuri's YULstagram Updates


Caption: 
すごくかわいいなぁ- 🎅🏻🎅🏻🎅🏻 私の友達🎄#お疲れ様#GG#phantasia

Translation: 
Amazingly cute- 🎅🏻🎅🏻🎅🏻 My friends🎄#thankyouforyourhardwork#GG#phantasia



Caption: 
私の愛マイカサン😘 これからも私たち一緒にしたらいいですよね👯 #phantasia #GG #お疲れ様 #춤신#사랑해요언니

Translation: 
My love, Maika-san😘 We should do(?) together from now on👯 #phantasia #GG #thankyouforyourgoodwork #dancinggoddess #Iloveyouunnie



Caption: 
ありがとうございました さとうさん😊 今回のツアーも佐藤さんのおかげで元気に終えることができました ありがとうさとうさん🤓💃 #GG #phantasia

Translation: 
Thank you, Sato-san😊 Thanks to Sato-san, we were able to finish this tour vigorously, thank you, Sato-san🤓💃 #GG #phantasia



Caption: 
夢のような今回のツアー🎪
もう終わったなんて(-_-) リノさんと一緒にツアーを準備したりSONE JAPANと出会えたのは神様がくれた2015年のクリスマスプレゼント🎅💕 #GG #phantasia #사랑해요언니

Translation: 
This tour was like a dream🎪
It's already finished(-_-) Preparing this tour with Rino-san and meeting SONE JAPAN are 2015 Christmas gifts from God🎅💕 #GG #phantasia #Iloveyouunnie



Caption: 
🎄

Caption: 
🔮

Source: yulyulk on instagram
Trans: soshistagramtrans

No comments:

Post a Comment

Earn $$$ Now!