3.09.2016

[PHOTOS] 160205 Yoona's Weibo Updates

160205 Yoona's WeibYOONG Updates



Caption: 
你们等我很久了吧😘
Translation: 
You all waited for me for a very long time, right😘

Yoona's Comments: 
你们在干嘛呀~

回复@鱼渔俞渝昱煜君:对啊~~ 你怎么知道了吗[笑哈哈]

回复@YA-yoongyoong__lim:对不起[悲伤]

回复@victoria_miffy:나도 보고싶어용~

回复@Be__seven:哦!那现在可以睡觉~ 做个好梦!

回复@林蔡允依儿林:别哭别哭啦~~~~

回复@我允_Lim:别担心。我在[偷笑]

回复@夏侯轻衣:当然~ [好爱哦]

回复@我的地盘被作主:你的韩文很棒~ 불고기 먹었어 ~~

回复@n12739:谢谢你[好爱哦]

回复@-云豆:谢谢你[爱你]

回复@岂謸:下次我们又聊天吧~

回复@没有女朋友的HXL有千年老妖:嗯嗯!看到了你~~

回复@yoong_duck:응 ~ 잘쉬고있어요~^^

回复@来来回回多少回:哈哈晚安~~[月亮]

回复@郭一凡-:那我是谁啊~[偷乐]

回复@林允儿的女人:当然~~ [害羞]

回复@Yoolove蒋酸酸YA:还在!我走的时候告诉你们[微笑]

回复@Cyoon_葵xi:[好爱哦]

回复@嘻嘻嘻_lim:[好爱哦][好爱哦][好爱哦][好爱哦]

回复@红颜再美抵不过时光:新年快乐[爱你]

回复@林甜豆呀:当然 我喜欢你们~~~

回复@spyYA:你在看什么~

回复@充充YA:看懂了~ 新年快乐[爱你]

回复@Womanizer__lim:谢谢~~ 新年快乐 做个好梦[微笑]

我走了~ 我们下次又玩儿吧。做个好梦! 谢谢你们 我也喜欢你们[爱你]

Translation: 
What are you all doing~

@.鱼渔俞渝昱煜君 Yes~~How do you know😄

@.YA-yoongyoong__lim I'm sorry😢

@.victoria_miffy I miss you too~

@.Be__seven Oh! Then you can go to sleep now~ Sweet dreams!

@.林蔡允依儿林 Don't cry, don't cry~~~~

@.我允_Lim Don't worry. I'm here🙊

@.夏侯轻衣 Of course~ 😍

@.我的地盘被作主 Your Korean is great~ I ate bulgogi (marinated beef)~~

@.n12739 Thank you😍

@.-云豆 Thank you😘

@.岂謸 Let's chat again next time~

@.没有女朋友的HXL有千年老妖 Yep, yep! I see you~~

@.yoong_duck Yes ~ I'm resting well~^^

@.来来回回多少回 Haha good night~~🌙

@.郭一凡- Who am I~😏

@.林允儿的女人 Of course~~☺️

@.Yoolove蒋酸酸YA Yes! I will tell you all if it's time for me to go🙂

@.红颜再美抵不过时光 Happy New Year😘

@.林甜豆呀 Of course, I like you all~~~

@.spyYA What are you watching~

@.充充YA: Yes, I can~ Happy New Year😘

@.Womanizer__lim Thank you~~ Happy New Year, sweet dreams🙂

I'm leaving~ Let's play again next time. Sweet dreams! Thank you all, and I like you all too😘

Source: LIMYOONA90 on weibo
Trans: soshistagramtrans

No comments:

Post a Comment

Earn $$$ Now!